dissabte, 8 de gener del 2011

Ni les cançons ni la peli no parlen de mi, sento dir

El títol prometia comptar amb la meva empatia, però em temo que Todas las canciones hablan de mí, decididament, no parla de mí. És un bon sac de referències i té un aire vintage que sí que parla dels meus amics, de mi... però queda en promesa i arriba a ser avorrida. Ho sento Jonás Trueba però un no es pot arrencar i fer un himne generacional sols perquè vol deixar petjada. El narrador no funciona en absolut, com l'estructura en capítols i les referències musicals, a pesar del títol del film, són més fallides que no pas les literàries. L'Oriol Vila fa una mica com el guió: avançant melancòlicament a trompicons. Ho deu fer el guió, que em sembla que arriba un moment que perd el fil. Molt més segura es veu Bárbara Lennie. Molt bonica, a més. I molt desaprofitat l'amic Peter Pan, interpretat pel Bruno Bergonzini. Em va sobrar el cameo de l'oncle David també. I bé, al web he trobat que tenen una llista a l'Spotify. Féu click damunt la paraula màgica: todaslascancioneshablandemí Probablement no passarà res després de sentir a Antonio Vega. Just al ritme de la pel·lícula. O el mateix que passa quan canvies d'any...

1 comentari:

Pere ha dit...

Estic d'acord amb la teva crítica però no seria tan dur com tu...