dimecres, 29 de setembre del 2010

It's not an accident...

La islandesa Emiliana Torrini m'agrada. Aquesta no és la seva millor cançó, però sí la seva millor variació, pel meu gust, d'un tema. Si tens ocasió, escolta Rarities (2010) a Spotify i, en particular, les dues versios sota aquestes línies de la cançó Easy, de la qual també deixo el vídeo. Suprema o de primera? Les acústiques, pel meu parer, molt millor.

Emiliana Torrini – Easy - In the Sunshine Acoustic
Emiliana Torrini – Easy - In the Rain Acoustic

5 comentaris:

Anònim ha dit...

ni les variacions Gould, oiga!

Anònim ha dit...

Molt sessssssiiiiiii! **

Sita ha dit...

M'encanta com es mira el micro :)

Catherine ha dit...

Vaig coneixer a l'Emilia Torrini l'any passat! Coneixes mes grups islandesos? Com pot un pais tan petit generar tanta art? M'encanta!

Sita ha dit...

Doncs a banda de Björk, Sigur Ros, als quals trobo dolçament creatius. També m'agraden força gent d'Escandinàvia. :D Gràcies per la visita