dilluns, 22 de novembre del 2010

Alguna Erica Albright a la teva vida?


Si el cotó no enganya, tampoc ho fa la promoció de The Social Network, de David Fincher. Mark Zuckerberg és un nerd sense massa habilitats socials que crea la xarxa més popular everseen, overseas i mai overrated. A més d'un guió ple de buzzwords, es tracta d'un guió encertat i un metratge perfectament comercial i professional i no per això previsible (a pesar que la història és coneguda) ni vulgar. Això: que està bé. 7 sobre 10 al meu filmaffinity. I a banda de com n'és de cert que no fas més de 500 milions d'amics sense haver fet abans uns quants enemics, vaig estar rumiant una bona estona que probablement tots hem tractat incorrectament algú. És molt probable que haguem estat injustos amb algú. Fins i tot cruels. I que aquest algú ens hagi descobert essent-ho. I que això ens hagi fet adonar de com n'estàvem equivocats, però també probablement en aquell moment les ferides eren prou profundes com perquè no ens perdonessin ràpidament. La diferència és que nosaltres no afegirem la nostra Erica Albright de l'institut o la carrera al Facebook. Tindrem... prou vergonya. Mark Zuckerberg, al menys a la ficció, no en va tenir. Però què es pot esperar d'algú que té 500 milions d'amics? Vergonya, suposo que no, encara que Zuckerberg no queda com un tirà desvergonyit sino com un jove apassionat que aconsegueix un èxit que no espera - o almenys en aquestes dimensions - i perd algunes coses pel camí. I algunes, fan més pupa que d'altres... Per cert, fantàstic el Jesse Eisenberg. Bon càsting. L'afegiré al meu feis.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

TOTS TENIM ALGUN@ .....THAT' S LIFE....
EL PODER DEL SI O NO....ENCARA QUE ES MES PODEROS EL DE ARA SI - ARA MAI MES.....IT' S A CRUEL WORLD....

Agnès (Girona) ha dit...

Estic d'acord. No he vist la peli, xo vaig veure l'actor en una peli xunga de zombies i vaig pensar que aquest noi tenia futur!