dimecres, 8 de desembre del 2010

Li dedico un moment en què no em cal res més

No és estiu però jo tinc moltes ganes d'aquesta cançó pero sobretot d'aquest vídeo. El trobo sobradament inspirador. Li dedico. Tu que em llegeixes... li dediques també a qui li vulguis dedicar? I el deixo aquí per a tot els somiares - somiadors que somien desperts- amb ganes de concentrar-se en algú i en la frugalitat dels bons moments de debò. Els moments en què poques coses calen. Moments en què, sobretot, no et cal res més.

5 comentaris:

petit saltamontes ha dit...

M'agrada.

Sita ha dit...

Gràcies per venir petitsaltamontes. No deixis de compartir-ho :)

M ha dit...

yep, dreamland.

Sita ha dit...

good dreams for sure, M! Share the good feeling!

Anònim ha dit...

Bona! La Johansson, cada cop m'agrada menys com actriu (i mira que va començar bé), i més com a cantant!